loading...
...آریا ترانه...
آخرین ارسال های انجمن
AMIN بازدید : 154 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود موزیک ویدیو جدید  و بسیار تماشایی رضا شیری با نام همه چیزم تویی + دانلود آهنگ

ترانه و آهنگ: امیر تتلو/ تنظیم ، میکس و مسترینگ: مسعود جهانی

کاملا مطابق با قوانین و شئونات کشور عزیزمان ایران

دانلود موزیک ویدیو جدید رضا شیری با نام همه چیزم تویی

————————————————————

MP4 HD 1080p

Reza Shiri – Hamechizam Toei

————————————————————

——————————————————————————————————————-

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸ Kbs

Reza Shiri – Hame Chizam Toei

———————————————————————–———————————————-

متن آهنگ همه چیزم تویی از رضا شیری

تو یادت رفته که ما دنبال آرامش بودیم

چقدر آسون تو یادت رفت هر چی دنبالش بودیم

تو چه جور آدمی هستی که نمیشناسمت هیچوقت

تو چه جوری قلبت این همه دل آدمو میشکست

بیا بچین حرفو کنار هم

یه راه حل بگو به من که کنارتم

یه توجیهی کن یه بهونه

بگو با چشم گریون هرشب به یادتم

♫♫♫

♫♫♫

واسه چی لج می کنی من که همه چیزم تویی

توی دنیا بهترین حسی که فهمیدم تویی

واسه کی صفحه می چینی من که صاف و ساده ام

من که دائم سعی ام اینه که بهت بها بدم

بیا بچین حرفو کنار هم

یه راه حل بگو به من که کنارتم

یه توجیهی کن یه بهونه

بگو با چشم گریون هرشب به یادتم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما آریا ترانه چطوره؟؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 761
  • کل نظرات : 199
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 573
  • آی پی امروز : 380
  • آی پی دیروز : 258
  • بازدید امروز : 1,567
  • باردید دیروز : 778
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,652
  • بازدید ماه : 14,879
  • بازدید سال : 83,694
  • بازدید کلی : 686,566