loading...
...آریا ترانه...
آخرین ارسال های انجمن
AMIN بازدید : 223 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید کیوان پویا و حسن رحمانی به نام روزهای عاشقی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا کیوان پویا و حسن رحمانی به نام روزهای عاشقی با بالا ترین کیفیت
ترانه : امید آریانیک ، آهنگ و تنظیم : امیر مقیمی
روزهای عاشقی دل نوشته ای است از یادگاران معراجی های این سرزمین، به آنان که با ایثار رفتند تا ما بمانیم.

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید کیوان پویا و حسن رحمانی به نام روزهای عاشقی :

می نویسم که بخونی گریه می کنم که بدونی من چقدر دلم گرفته

بس که روزا رو شمردم بس که بی تو قصه

خوردم یادت از یادم نرفته

می دونم که پر کشیدن شده بود بهونه تو

رفتی تا این خاک تشنه نشه دیگه خونه تو

می نویسم که بدونی من چقدر هوات و کردم

از تو تنها یادگاری یه پلاک مونده رو دستم

یه پلاک که یادگاره روزای عاشقی توست

زندگیم هنوز حلاکه یه نفس زندگی توست

رفتی اما رفتنت رو هنوزم باور نکردم

من بدون یادگاریت لحظه ای رو سر نکردم

می دونم که پر کشیدن شده بود بهونه تو

رفتی تا این خاک تشنه نشه دیگه خونه تو

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید کیوان پویا و حسن رحمانی به نام روزهای عاشقی

♫♫♫♫♫♫

می نویسم که بدونی من چقدر هوات و کردم

از تو تنها یادگاری یه پلاک مونده رو دستم

یه پلاک که یادگاره روزای عاشقی.توست

زندگم هنوز حلاکه یه نفس زندگی توست

رفتی اما رفتنت رو هنوزم باور نکردم

من بدون یادگاریت لحظه ای رو سر نکردم

می دونم که پر کشیدن شده بود بهونه تو

رفتی تا این خاک تشنه نشه دیگه خونه تو

MP3 – 320

Keyvan Pooya & Hasan Rahmani – Roozaye Asheghi

MP3 – 128

Keyvan Pooya & Hasan Rahmani – Roozaye Asheghi

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما آریا ترانه چطوره؟؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 761
  • کل نظرات : 199
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 573
  • آی پی امروز : 375
  • آی پی دیروز : 258
  • بازدید امروز : 1,436
  • باردید دیروز : 778
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,521
  • بازدید ماه : 14,748
  • بازدید سال : 83,563
  • بازدید کلی : 686,435