loading...
...آریا ترانه...
آخرین ارسال های انجمن
AMIN بازدید : 130 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دوست دارم

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا میثم ابراهیمی به نام دوست دارم با بالا ترین کیفیت
آهنگ : علی عبدالمالکی ، ترانه : علیرضا مرتضی قلی ، تنظیم : حامد برادران

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دوست دارم  :

امروز پر از شوق چشمای من

با تو پر از عشق روزای من

نبض من داره با نفسات میزنه

قلب من تو هر تپش صدات میزنه

چشم من پر از برق نگاه تو

قلب من همیشه چشم به راه تو

دوست دارم

خیلی دلم تنگه برات

جونم بسته به اون چشات

میمیرم واسه خندهات

دوست دارم ، دوست دارم

تو رو حتی بیشتر از خودم

میمیرم دورشم ازت یکم

من تا دیدم عاشقت شدم

دوستت دارم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

چشم من پر از برق نگاه تو

قلب من همیشه چشم به راه تو

دوست دارم

خیلی دلم تنگه برات

جونم بسته به اون.چشات

میمیرم واسه خندهات

دوست دارم ، دوست دارم

تو رو حتی بیشتر از خودم

میمیرم دورشم ازت یکم

من تا دیدم عاشقت شدم

دوستت دارم

MP3 – 320

Meysam Ebrahimi – Dooset Daram

MP3 – 128

Meysam Ebrahimi – Dooset Daram

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما آریا ترانه چطوره؟؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 761
  • کل نظرات : 199
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 573
  • آی پی امروز : 389
  • آی پی دیروز : 258
  • بازدید امروز : 1,655
  • باردید دیروز : 778
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,740
  • بازدید ماه : 14,967
  • بازدید سال : 83,782
  • بازدید کلی : 686,654