loading...
...آریا ترانه...
آخرین ارسال های انجمن
AMIN بازدید : 491 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید و بسیار شنیدنی رامین بیباک به نام تو خواستی

ترانه سرا: مهرزاد امیرخانی / آهنگساز: رامین بیباک / تنظیم: سیاوش صدری

آهنگ تو خواستی رامین بیباک,Ramin bibak music to khasti cover,

——————————————————————————————————————-

لینک دانلود آهنگ تو خواستی با کیفیت ۱۲۸ Kbs

Ramin Bibak – To Khasti

 ——————————————————————–———————————————-

شعر آهنگ تو خواستی با صدای رامین بیباک

تو میخواستی وابسته شم / بعد تو از خودم خسته شم
بعد بری تا ابد تنها شم / تو میخواستی راحت بشه
این که حست به من بد بشه / با شب و غم یکی باشم
چه دلیلی باعث شد ترکم کردی تو / چرا این همه با دلم بدی تو
کی حرفاتو فهمید کی غمات و حس کرد / کی مثل من می شه باز برگرد
از من عاشق تر نیست این و ثابت کردم / نمی شه از این راه برگردم
بسه برگرد دل دل نکن دست عشق و دیگه ول نکن / من به قدر یه عمر غمگینم بسه برگرد خستست دلم
زیر غصه شکستست دلم هر جا میرم تو رو می بینم….. / چه دلیلی باعث شد ترکم کردی تو ….
چرا این همه با دلم بدی تو….. / کی حرفاتو فهمید کی غماتو حس کرد…..
کی مثه من میشه باز برگرد….. / از من عاشق تر نیست اینو ثابت کردم ……
نمی شه از این راه برگردم ……


دانلود آهنگ جدید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ستاره رحمانی در تاریخ 1393/03/14 و 11:01 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست گلم...
سايت خيلي زيبايي داري...
اگه افتخار ميدي به سايت منم يه سر بزن و سايت خودتو ثبت کن، خوشحال ميشم از حضورت...
منتظرتم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما آریا ترانه چطوره؟؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 761
  • کل نظرات : 199
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 573
  • آی پی امروز : 318
  • آی پی دیروز : 258
  • بازدید امروز : 1,004
  • باردید دیروز : 778
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,089
  • بازدید ماه : 14,316
  • بازدید سال : 83,131
  • بازدید کلی : 686,003