loading...
...آریا ترانه...
آخرین ارسال های انجمن
AMIN بازدید : 125 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

Fattah%20Fathi%20 %20Mishinam%20Rou%20Be%20Rout دانلود آهنگ جدید فتاح فتحی به نام میشینم رو به روت

دانلود آهنگ جدید فتاح فتحی به نام میشینم رو به روت با بالا ترین کیفیت
به مناسبت ماه رمضان ، گیتار : عظیم روحانی ، ویالون : امیر حسین محمودی
تنظیم و آهنگ : فتاح فتحی ، ترانه : سعید بدوی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید فتاح فتحی به نام میشینم رو به روت :

چقدر محتاج این روزای خوبم همون روز و که مهمون تو میشم

روزایی که بهم نزدیک میشی تو رو حس می کنم هر لحظه پیشم

همون روزا که آروم میشه دنیا فراموش می کنم که خیلی تنهام

میشینم رو به روت بغضم می گیره باهات حرف میزنم گریم می گیره

من این حال و هوام دوست دارم من اینجوری دلم آروم می گیره

آروم می گیره

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید فتاح فتحی به نام میشینم رو به روت

♫♫♫♫♫♫

تمام فکرم و پر کردم از تو کنارت قلب خستم شعله ور شد

یه وقت ها لازم تنها نبودن از اینی هم که هست وابسته تر شد

میشینم رو به روت بغضم می گیره باهات حرف می زنم گریم می گیره

من این حال و هوام و دوست دارم من اینجوری دلم آروم می گیره

آروم می گیره

MP3 – ۳۲۰

Fattah Fathi – Mishinam Rou Be Rout

MP3 – ۱۲۸

Fattah Fathi – Mishinam Rou Be Rout

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما آریا ترانه چطوره؟؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 761
  • کل نظرات : 199
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 573
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 396
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 1,727
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,945
  • بازدید ماه : 15,172
  • بازدید سال : 83,987
  • بازدید کلی : 686,859